13 oktober 2005

Onödigt vetande

3 saker som jag gillar:
- Att diskutera teorier om allt
- Spela Hattrick
- Umgås med familj och vänner

3 saker som jag tycker illa om och som skrämmer mig:
- Människors lidande
- Likgiltighet
- Döden

3 viktiga saker i mitt rum:
- Mitt hjärtas utvalda
- Böcker
- TV

3 slumpvis valda fakta om mig:
- Jag har jobbat som bussförare
- Jag har en blåvitrandig själ
- Jag färgar håret (för gråhårig annars)

3 saker jag vill göra innan jag dör:
- Skriva en bok
- Se mina barn bli bra människor
- Se Island

3 saker som jag kan göra:
- Räkna
- Skriva underhållande
- Applådera med en hand

3 saker som jag inte kan göra:
- Sjunga
- Vara likgiltig
- Rita och måla

3 saker som jag säger mest:
- Eeeh
- En sak som jag funderade på är...
- Det beror på

3 kändisförälskelser:
- Skulle jag?

3 tidningar jag gillar:
- 91:an
- Aftonbladet
- Illustrerad Vetenskap

3 glassar som finns/har funnits:
- 88:an
- Piggelin
- Sandwich

3 saker som är nostalgi:
- Pudelfriss
- Axelvaddar
- 70-talsdisco

Inga kommentarer: