22 oktober 2005

Idoltoppen 21 oktober

Här kommer min åsikt om veckans idolframträdanden:

1. Sebastian - Etta igen på min lista och åter med en låt jag inte gillar. Det är klass.
2. Agnes - Förvånar mig själv faktiskt. Strålar på scen och sjunger med en släpighet som fastnar.
3. Sibel - Sibel har hela tiden kunnat sjunga och hennes framträdande börjar närma sig samma nivå.
4. Jens - För ett par veckor sedan var det obegripligt att han var med. Har utvecklats mycket, och vill så gärna låta som Robbie, men det blir bara Lasse (Berghagen).
5. Elina - Färgstark och lite kul på scen men knappast någon blivande stjärna.
6. Jonah - Tråkig på scen, tråkiga låtval och en röst som jag inte gillar. Jag inser ändå att han har en viss potential.
7. Ola - Oj vad han sjöng illa i inledningen. Bättre senare men insatsen var väldigt svajig.
------------------------------------------------------------------------------------------
8. Måns - Vad har han där att göra överhuvudtaget?

Inga kommentarer: