18 januari 2006

Ensam hemma

Jag är egentligen inte alls ensam hemma. Jag har ju Cassandra, William och Samuel men alla dom har ju gått till sängs för att sova gott inför en ny underbar dag i morgon.

Susie är nämligen ute och äter med S och dom ska därefter gå på bio. Dom ska se en film om en bussresa till Italien. Det låter som en lite suspekt handling men den ska visst vara bra har jag läst mig till så det är nog jättelyckat.

Vad gör man då när man är ensam hemma? Jo, jag har surfat lite, men det var inte så kul utan att Susie satt bredvid med sina vackra mailmallar och spännande mail. Jag satte mig en stund och såg på TV men det fanns inget kul att se på förutom ett par dåliga amerikanska komedier men det är inget kul utan Susies porlande skratt. Jag skulle kunna ta ett bad om det inte vore för att jag redan är så hiskeligt varm. Eller kanske bara sitt aoch funder aöver vad jag brukade göra med min egna tid innan jag hade familj. Förmodligen slösade jag bort det på något fullständigt onödigt som att sova eller annat dumt.

Inte nog med det, för i morgon åker Susie till Köpenhamn och är borta över natten. Jag tror inte jag ska gå med på den här typen av arrangemang fler gånger.

Inga kommentarer: