21 juli 2006

Semester

Vi är i Polen, i Wladyslawowo, på semester en vecka tillsammans med goda vänner. Till vår oerhörda glädje visade det sig finnas ett öppet trådlöst nätverk på vårt hotell så att det gick att koppla upp sig med vår bärbara dator och med god hjälp av vårt externa trådlösa nätverkskort.

Hotellet är fint och jag och Susie har fått en dubbelsäng men bara med ett brett täcke, så jag vet vad som väntar mig dom kommande nätterna. Nämligen att Susie lägger ensam beslag på täcket och jag får sova utan, eller i bästa fall med en handduk, Jag undrar förresten varför man har sådana täcken överhuvudtaget för jag känner inget par som inte har varsitt täcke.

Här är varmt i alla fall och staden är en vacker turiststad vid nordkusten med en fantastisk strand. Den är hur lång som helst och nergångarna till stranden är numerard så man ska hitta tillbaka till samma uppgång som man gick ner igenom. Mat är otroligt billibgt och till lunch åt vi en god och närande tomatsoppa med ris i. Underbart.

Inga kommentarer: