3 december 2006

Utmaning

Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Avspänd och harmonisk
Favoritgodis: Bassett's vingummin
Nåt jag absolut inte äter: Broccoli och brysselkål
Kläder just nu: Grön t-shirt och gröna kalsonger
Musik just nu: Bäst just nu är Christina Aguilera med "Mercy on me"
Va sa du senast: Nu blir det Panic at the disco!
Sommarplaner: Polen förmodligen.
Fisk eller badkruka: Nja, badkruka då men egentligen inte. Det bara inte roar mig att bada.
Längd: 180 cm
Hur många kuddar: När jag sover noll eller en, och om det är en virar jag den ett varv runt armen först.
Favoritväder: Mörk och regnig höst.
Tre saker att ta med på en öde Ö: Dator med bredband, en rejäl hög böcker om historia och massor av god mat
Spelar du nåt instrument: Det vill jag inte utsätta någon annan för
Morgon eller nattmänniska: Natt
Spara eller slösa: Definitivt spara
Vad är viktigast för dig: Att dom jag älskar är friska och lyckliga
Bästa film: Film och film, men Prison Break svarar jag
Finns det liv på andra planeter: Ja, det tror jag. Men kanske varken intelligent liv eller i den form som vi lätt tänker oss det
Kommer du ihåg den första kärleken: Ja
Älskar du henne fortfarande?: Nej, jag gillar inte att fastna i det förflutna
Har du några homosexuella vänner: Ja
Tror du på mirakel: Dom mirakel som människor åstadkommer själva tror jag absolut på.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, definitivt och alla mina fördomar bygger på erfarenhet...:-)
Ser du på kärleken som ett misstag: Konstig fråga, om kärleken hade varit ett misstag hade den väl inte funnits?
Hur många barn vill du ha: Gärna många
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Njae, fast hittar man rätt punkter så
Snarkar du: Konfidentiell information, men ett envist rykte hävdar att jag gör det
Stjärntecken: Stenbock
Rädd för insekter: Inte rädd men jag tycker att fästingar och spindlar är ganska läbbiga
Äckligaste djuret: Fästingar
Största svaghet: Kaffe och god mat
Det här är jag bra på: Analysera och dra slutsatser
Bästa bok: Svårt att säga en men "Den stora döden" av Dick Harrison berörde djupt
Om du fick välja en en superkraft vad skulle du då välja: Eftersom jag redan är superstark, supersmart och nästan kan flyga får det bli telekinesi
Vad vill du jobba som: VD för ett riktigt stort företag hade varit en kul utmaning, annars hade jag kunnat tänka mig att vara konsult med eget företag eller författare
Chips, morötter eller godis: Morötter
Pizza eller hamburgare: Hamburgare
Skriver du dagbok: Du läser den just nu
Tänker du nånsin tatuera dig eller pierca dig: Jag har en panter på ena armen och skulle gärna ha fler tatueringar
Stökigt eller välstädat: Välstädat
Gungar du på stolen: Nej, sällan men visst händer det
Skulle du kunna hoppa bungyjump: Nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej, nej och åter nej
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger förutom då högerhanden är upptagen av en kniv och då tar jag vad jag har
Hur är din drömtjej: Storslösig och småsnål
Hur många syskon har du: Fyra systrar; 52, 51, 49 och 43 år
Vad är du mest rädd för: Att något hemskt ska hända mina närmaste

Inga kommentarer: