26 maj 2008

Status

Uppdaterat: 2008-05-26

Har gjort: Har jobbat hela dagen, det var ju äntligen måndag idag. Har bland annat varit på information på Länstyrelsen om Rakel. Ikväll har vi kollat på American Idol.

Ska: Strax gå och lägga mig. Trött.

Mår: Riktigt bra faktiskt. Förutom att jag har lite ont i en fot.

Läser: Sport på internet, hade Susanne nog sagt. I bokväg läser jag fortfarande Slaveri del 2 av Dick Harrisson. Annars har jag läst en otroligt spännande rapport om lagerhållning av hjälpmedel i Västra Götaland.

Tv: Mycket House just nu. Fast ikväll blir det nog "What happens in Vegas".

Kläder: Man in black...svart skjorta, i övrigt en väl förborgad hemlighet.

Ser fram emot: Äntligen tisdag och seminarier om IT-teknik i realtid i bilar.

Väder: Varmt här inne i alla fall. Varmt på mitt rum på jobbet. Soligt ute. Inte regnat på länge, så sommaren har börjat lite osvenskt.

Inga kommentarer: