24 augusti 2005

Lång dags färd mot natt

Jag var osannolikt trött när väckarklockan ringde i morse. Jag var så trött att jag nästan trodde att jag inte hade somnat än. Efter mycket motstånd kom jag ur sängen och in i duschen och när jag efter duschen pratade med Susie sa hon att hon var lika trött. Mycket märkligt.

Vi var på jobbet någorlunda tidigt och efter en förmiddag med bara möten gick eftermiddagen åt till sådant som jag hade liggande, och jag var kvar ända till efter kl 20, innan jag åkte hem.

Susie och jag spelar kort varje sommar och har en storturnering. Vi spelar bäst av sju set och det står just nu 3-3 i set och 3-2 till Susie i games i sjunde setet, så jag har kniven på strupen just nu men jag har bestämt mig för att vinna.

Mycket mer bloggande blir det inte idag utan jag ska försöka ta igen det i morgon, och då ska jag berätta mer om hur barnens första skoldag idag var.

Inga kommentarer: