3 februari 2006

Jag har blivit taggad

Jag har blivit taggad av Susie.

Här nedan kommer frågorna samt mina svar.

Fyra jobb jag har haft:
Kvalitetssamordnare
Trafikledare
Utbildningsansvarig
Bussförare

Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Star Wars, vilken som helst av dom sex filmerna
Sagan om ringen, vilken som helst av dom tre filmerna
Meet Joe Black
Love actually

Fyra platser jag har bott på:
Skolgatan i Arvika
Nobelgatan i Göteborg
Ernst Torulfsgatan i Göteborg
Olivedalsgatan i Göteborg
samt snart Lingonvägen i Floda

Fyra tv-serier jag gillar att titta på:
Buffy - the vampire slayer
Dark Angel
Lost
24

Fyra platser jag har varit på semester på:
London
Aten
Split
Sardinien

Fyra webbsajter jag besöker dagligen:
www.aftonbladet.se
www.hattrick.org
http://www.olivedal.com
www.goteborg.se

Fyra favoriträtter:
Grillad kyckling med klyftpotatis och vit sås
Hemmagjorda hamburgare med klyftpotatis
Gulaschsoppa med köttfärs
Kycklingfilé med lök- och champinjonsås

Fyra platser jag hellre skulle vilja vara på just nu:
Inte utan min familj, tack, men gärna tillsammans med dom på
Lingonvägen 48, Floda (vårt nya hus)
London
Paris
Prag

Inga kommentarer: