22 februari 2006

Bardens sagor

Idag står det i tidningen om Alexander Bards hemliga mailinglista där kända personer med snaskigt skvaller om andra kändisar kan få bli medlemmar. Sedan använder dom listan till att bara snacka så mycket dumheter som möjligt och givetvis sprida ännu mer snaskiga rykten om andra kändisar.

I dagens Sverige, där det ofta är viktigare att bli känd än vad man är känd för, borde det snarare vara en merit att ha baktalats av Bard och hans kompisar. Att någon dessutom blev förvånad över att det förekommer förvånar mig ännu mer.

Fast om jag nu startar en mailinglista bland mina vänner där jag lovar att skvallra och misskreditera Alexander Bard så mycket jag bara kan så kanske han vill ha vänligheten skriva något riktigt spännande om mig. Tjänster och gentjänster.

Inga kommentarer: