4 april 2007

Fotvård*suck*

Vi är just nu på lite påsksemester i Polen hos mina svärföräldrar, närmare bestämt i Chmielno utanför Gdansk. Idag har jag varit på fotvård och det är verkligen något som mina stackars fötter behöver. Mina fötter är i hemskt dåligt skick men efter en timmes ömt vårdande är mina fötter i något bättre skick även om jag säkert snart skulle behöva gå igen för att få dom att må bättre. Susie passade samtidigt på att färga håret och klippa sig, samt både fot- och handvård.

Resan hit var strapatsrik. Vi började 4 på morgonen från Floda och trodde båten skulle gå 8.45. I Partille kommer William på att dom glömt sina Gameboy så vi fick vända och åka tillbaka och kom inte iväg förrän klockan var 5. Då upptäckte vi att båten skulle gå 8.15. Klockan 7 passerade vi Malmö och vi var framme vid båten 2,5 timmar efter avresa från Floda. Vi kanske inte höll riktigt alla hastighetsgränser på vägen. I åkte i land i Sassnitz i Tyskland klockan 12 och vi åkte mot Polen och Chmielno där vi var framme klockan 20, helt uttröttade. Vi somnade snabbt.

Inga kommentarer: